МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯСЫ ЖӘНЕ САТУ ЖҮЙЕСІ

Авторлар

  • А.У. Абишова ЮКУ им. М. Ауэзова Автор

DOI:

https://doi.org/10.54251/2522-4026.2024.4.41au

Кілт сөздер:

conversion, focus, training, professional, client, motivation, product, marketing audit

Аңдатпа

Бұл мақала бизнесті дұрыс ұйымдастыруды және оны бәсекеге қабілетті етуді үйренгісі келетіндерге арналған – Маркетинг стратегиясы мен сату жүйесі туралы білімдерді қолдана отырып. Авторлар кәсіби сатушыны құра отырып, өнімді жылжытуға, қызметкерлерді оқытуға бағытталған әдістерді ұсынады. Бизнестің кез-келген өркендеуі жақсы дайындалған қызметкерлерге байланысты, олар сіздің өніміңіз бойынша сарапшы және кеңесші және гид болуы керек. Болашақта қызметкерлердің мұндай шеберлігі мен тәжірибесі кез-келген сатып алушыны әлеуетті клиентке және болашақта сіздің өніміңіздің жаңа сатушысына айналдырады. Сіздің клиенттік базаңыздың өсуі үшін сіз өзіңіздің салаңыздың бизнес мамандарымен кеңесуіңіз керек, олар сізге жүз пайыздық пайда әкелетін ақпарат береді. Клиенттер әрдайым жұмыс істейтін өнімді ұсынуы керек, сонымен бірге оған ілеспе өнімдер жиынтығын ұсынады, бұл өнімнің барлық ассортиментін жылжытуға әкеледі. Сонымен, біздің мақаламен танысып, сіз маркетингтің пайдалы стратегиялары мен жүйелерін үйренесіз.

Автор өмірбаяны

  • А.У. Абишова, ЮКУ им. М. Ауэзова

    к.э.н., доцент, ЮКУ имени М.Ауэзова, Шымкент, Қазахстан

Жүктеулер

Жарияланды

2024-12-17

Журналдың саны

Бөлім

Эканомикалық Ғылым