АРАЛАС ОҚЫТУ ФОРМАТЫНА ШОЛУ

Авторлар

  • К.Е. Нургожаева Автор
  • Ж.Р. Умарова Автор
  • П.А. Кожабекова Автор

DOI:

https://doi.org/10.54251/2522-4026.2024.3.005au

Кілт сөздер:

аралас оқыту, онлайн оқыту, дәстүрлі оқыту, дараландыру

Аңдатпа

Технология өміріміздің үлкен бөлігіне айналған заманауи әлемде біз оны білімге көбірек енгізе бастаймыз. COVID-19 індетінен кейін бүкіл Қазақстан бойынша оқушылар мен студенттер онлайн білім беруге мәжбүрлі түрде жіберілді. Көпшілік үшін бұл нағыз сынаққа айналды. Бірақ кейбір университеттер аралас оқытуды енгізді - бұл онлайн технологиялар мен дәстүрлі дәстүрлі технологияларды қамтитын гибридті оқыту. Бұл тәсіл әлемдегі ең жақсы екі тәжірибені біріктіріп, олардың арасында синтез жасауға мүмкіндік береді. Бұл мақалада автор аралас оқытуды тиімді оқытудың жаңа заманауи құралы ретінде қарастырады. Аралас оқытудың негізгі артықшылықтары мен кемшіліктері, оқушылардың оқуға деген қызығушылығын қалай жақсырақ сақтау және оқытудың тиімділігін арттыру жолдары қарастырылады. Қазақстандықтардың алдында тұрған проблемаларды білдіретін бұл форматтағы оқытудың кемшіліктері де қарастырылған. Теориялық бөлім осы тақырып бойынша бар зерттеулерге шолу жасауға арналған, ал эксперименттік бөлім дәстүрлі жүйеде және аралас жүйеде оқытылған екі топтың оқу жетістіктері бағаланған зерттеу нәтижелері болып табылады.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-09-28

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық және Гуманитарлық Ғылымдар