КӘСІБИ-ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
DOI:
https://doi.org/10.54251/2522-4026.2025.1.008auКілт сөздер:
педагогика, психология, философия, эстетика, өнер, әлеумет, тұлғаАңдатпа
Мақалада қазіргі кезде "тұлғаның шығармашылық белсенділік" ұғымы іргелі ұғымдардың бірі болып табылатындығы және педагогика ғылымының ерекше ғылыми назарының объектісі болып табылатындығы бекітілген. Өнер педагогика ғылымы тұлғаның шығармашылық іс-әрекетінің мәнін, оның қалыптасуы мен дамуының тетіктері мен шарттарын қарастыруға негіз жасады. "Шығармашылық қызмет" ұғымын философияда да, психология мен педагогикада да зерттеу қиын. Бұл мәселенің күрделілігі шығармашылық пен жеке іс-әрекеттің пайда болуын анықтайтын көптеген факторлардың болуымен байланысты. Бұл факторларға жеке тұлғаның жеке ерекшеліктері, табиғи бейімділіктері, шығармашылық қабілеттері, шығармашылық ойлауы, сондай-ақ іс-әрекет процесінде жеке тұлғаның іс-әрекетінің көрінісі жатады. "Белсенділік" ұғымын ғалымдар философиялық, физиологиялық, психологиялық-педагогикалық аспектілерде зерттейді. Іс-әрекетке зерттеу тәсілінің көп қырлы сипаты оның көп қырлы, көп қырлы сипатымен, күрделілігімен түсіндіріледі, өйткені адамның кез-келген физиологиялық, психологиялық және әлеуметтік көрінісі белсенділік құбылысымен байланысты. Философия негізінен адам қызметінің сыртқы көріністерінің формаларын зерттейді. Психология белсенділікті жеке деңгейде зерттейді.