СТУДЕНТТЕРДІ ТАРТУ: ТЕХНИКАЛЫҚ АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҚТАРЫНА ҚАТЫСУДЫ АРТТЫРУ СТРАТЕГИЯЛАРЫ
DOI:
https://doi.org/10.54251/2522-4026.2025.2.28auКілт сөздер:
технический английский, стратегии обучения, мотивация, реальные приложения, стили обучения, когнитивная вовлеченностьАңдатпа
Бұл мақала ESP (ағылшын тілі арнайы мақсаттар үшін) курстарында студенттердің оқу үдерісіне белсенді қатысуының маңыздылығына арналады, әсіресе техникалық пәндер бойынша. Студенттердің қатысуы олардың эмоционалдық, когнитивтік және мінез-құлықтық қатысуын қамтиды, бұл техникалық лексиканы жақсы игеруге, сын тұрғысынан ойлауды дамытуға, мотивацияны арттыруға және кәсіби қызметке дайындыққа ықпал етеді. Қатысудың көптеген артықшылықтарына қарамастан, техникалық сала үшін ағылшын тілінің қажеттілігіне күмән келтіру, дәстүрлі оқыту әдістерінің бірсарынды болуы, оқу стилдерінің әртүрлілігі мен тілдік кедергілер сияқты қиындықтар бар. Мақалада студенттердің қатысуын арттыру үшін нақты мысалдарды пайдалану, белсенді және ынтымақтастықта оқыту әдістері, ойындандыру, технологияларды пайдалану және оқытуды саралау сияқты стратегиялар қарастырылады. Сондай-ақ, студенттердің кері байланысы мен өзін-өзі бағалауының маңызы ерекше атап өтілген. Бұл стратегияларды тиімді қолдану динамикалық оқу ортасын қалыптастыруға, материалды жақсы игеруге және студенттерді кәсіби өмірге дайындауға көмектеседі.