БОЛАШАҚ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ МҰҒАЛІМДЕР АРАСЫНДА КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ДАМЫТУ

Авторлар

  • Ш.А. Садикова Ташкентский государственный педагогический университет имени Низами Автор

DOI:

https://doi.org/10.54251/2522-4026.2025.2.20au

Кілт сөздер:

Білім, заманауи ғылым, Кәсіби құзыреттілік, коммуникативтік құзыреттілік

Аңдатпа

Педагогтың коммуникативтік құзыреттілігі қазіргі білім беру жүйесінде, әсіресе мектепке дейінгі тәрбие саласында маңызды рөл атқарады. Білім беру ортасының тиімділігі педагогтың балалармен, ата-аналармен және әріптестерімен өзара әрекеттесу деңгейіне тікелей байланысты. Тиімді қарым-қатынас жасау қабілеті жайлы орта қалыптастыруға, сенімді қарым-қатынас орнатуға және білім беру процесінің сапасын арттыруға ықпал етеді.

Бұл мақалада педагогқа қажет негізгі құзыреттілік түрлері қарастырылады: психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік-психологиялық және коммуникативтік құзыреттілік. Коммуникативтік мәдениеттің кәсіби шеберліктің маңызды элементі ретіндегі маңызы ерекше атап өтіледі. Сондай-ақ, мақалада педагог пен ата-аналар арасындағы өзара әрекеттесуде туындайтын мәселелер талданады, атап айтқанда, өзара түсіністіктің болмауы, бала тәрбиесіне деген көзқарастардың айырмашылығы және мұғалімдердің сындарлы диалогқа дайын еместігі. Тиімді қарым-қатынасқа кедергі келтіруі мүмкін негізгі қателіктер сипатталады, соның ішінде авторитарлық қарым-қатынас стилі, директивтік көзқарас, стереотиптік ойлау және эмпатияның жеткіліксіздігі. Түйінді сөздер: Білім беру, қазіргі ғылым, кәсіби құзыреттілік, коммуникативтік құзыреттілік, кәсіби шеберлік.

Автор өмірбаяны

  • Ш.А. Садикова, Ташкентский государственный педагогический университет имени Низами

    Преподаватель, к.п.н,  профессор, Ташкентский государственный педагогический университет имени Низами

Жүктеулер

Жарияланды

2025-05-02

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық және Гуманитарлық Ғылымдар