ОРЫС ЖӘНЕ ӨЗБЕК ТІЛДЕРІН ҚАТАР ОҚЫҒАН КЕЗДЕ ШЕТЕЛДІК ОҚУШЫЛАРДЫ ТЫҢДАУҒА ҮЙРЕТУДІҢ ЕРЕКШЕЛІГІ

Авторлар

  • Ф.У. Айтмамбетов Айтмамбетов ЮКУ им. М. Ауэзова Автор

DOI:

https://doi.org/10.54251/2522-4026.2024.4.43au

Кілт сөздер:

тыңдау, дауысты дыбыстар, дауыссыз дыбыстар, саңырау, дауыстылық, дауысты дыбыстарды азайту, сөз негізі, грамматикалық деңгейлер, дыбыстық тіркесім

Аңдатпа

Мақалада орыс және өзбек тілдерін үйрену кезінде шетелдік оқушыларды тыңдауға үйрету ерекшеліктері қарастырылады. Авторлардың пікірінше, мұнда сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін дамыту, яғни: тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу және фонетикалық, лексикалық және лексикалық-грамматикалық дағдыларды пысықтау қажет. Бірақ тыңдау процесін қалыптастыруға және белсендіруге артықшылық беріледі, мұнда әр жаттығуды тыңдаудың нақты мақсаты мен оның нәтижесіне қарай қою керек. Сондай-ақ, жекелеген дыбыстар мен дыбыстық тіркестердің айырмашылықтарын қабылдау кезінде дауысты және дауыссыз дыбыстардың орыс және өзбек тілдеріндегі қарама-қайшылықтарының қатаң және ұяң, жуан-жіңішке, дауысты дыбыстардың қысқаруы, сөйлеу модельдерімен жұмыс істеу кезінде орыс және өзбек тілдеріндегі сөйлемдердің құрылымындағы айырмашылықтарға назар аудару қажеттілігі айтылған. Қорытындылай келе, орыс және өзбек тілдерін сәтті меңгеру көбінесе есту-айту дағдыларының қалыптасу кезеңін оқшаулауға және олардың негізінде тиісті ұтымды жаттығулар жүйесін құруға назар аудару қажет. Шеберлік жүйесін ретке келтіру, сөздерді дұрыс айту дағдысын автоматтандыру және дұрыс нұсқаны таңдауды қалыптастыру ретінде қарастырамыз

Автор өмірбаяны

  • Ф.У. Айтмамбетов Айтмамбетов, ЮКУ им. М. Ауэзова

    старший преподаватель, ЮКУ имени М.Ауэзова, Шымкент, Казахстан

Жүктеулер

Жарияланды

2024-12-17

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық және Гуманитарлық Ғылымдар