ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОБЛЕМА РЕТІНДЕ БОЛАШАҚ ТӘРБИЕШІЛЕРДЕ КӨЛДЕНЕҢ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҚҰЗІРЕТТІЛІКТІ ДАМЫТУ

Авторлар

  • Б. З. Эргашева Автор

DOI:

https://doi.org/10.54251/2522-4026.2025.1.005au

Кілт сөздер:

көлденең-әдістемелік құзыреттілік, болашақ тәрбиешілер, педагогикалық проблема, кәсіби шеберлік, әдістемелік даму

Аңдатпа

Білім беру мен еңбек нарығының дамып келе жатқан талаптары болашақ тәрбиешілердің пәнаралық, сыни тұрғыдан ойлау және педагогикалық дағдылардың ұштастыра отырып, көлденең-әдістемелік құзыреттілікке ие болуын талап етеді. Бұл құзыреттер инклюзивті және тиімді оқу орталарын жобалау үшін өте маңызды. Бұл мақалада көлденең-әдістемелік құзіреттілік ұғымы зерттеліп, оның негізгі компоненттері: сыни тұрғыдан ойлау, қарым-қатынас, рефлексиялық практика, педагогикалық әдістеме көрсетілген. Онда қазіргі заманғы сыныптар үшін маңызды құзыреттердің кеңдігіндегі олқылықтарды анықтай отырып, мұғалімдердің білім беруінің пәндік-мазмұндық мазмұнға бағытталғандығы сынға алынады. Осы мәселелерді шешу үшін мақалада оқу бағдарламаларын қайта құруға, оқытудың белсенді тәсілдеріне, пәнаралық оқытуға және цифрлық сауаттылыққа баса назар аудара отырып, мұғалімдерге білім берудің тұтас шеңбері ұсынылған. Осы құзыреттіліктерді дамыту үшін рефлексиялық оқыту, тәжірибеге негізделген оқыту және мүдделі тараптардың ынтымақтастығы сияқты практикалық стратегиялар ұсынылады. Өзгерістерге төзімділік және ресурстардың шектеулілігі сияқты қиындықтарға қарамастан, мақалада болашақ тәрбиешілерді динамикалық, инклюзивті және инновациялық оқытуға дайындау үшін мұғалімдердің білімін дамытудың маңыздылығы атап өтіледі.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-03-23

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық және Гуманитарлық Ғылымдар