Би ансамбліндегі жаттықтырушы педагогтың рөлі.
DOI:
https://doi.org/10.54251/2522-4026.2025.3.9auКілт сөздер:
хореогафия, би , педагогика, ансабль, өнерАңдатпа
Түйін: Көркем шығарманы сахнада қоюға дайындайтын негізгі курстардың бірі – «Тәрбиелік негіздері». Хореографиялық өнер пластикалық саланың нақты анықталған компоненттерінің жүйесі ретінде қарастырылады: хореографиялық мәтін, музыкалық мәнерлілік, актерлік шеберлік, сахнада спектакль қоюға дайындық. Бұл жүйені енгізетін мамандарға оқу үдерісі кіреді: балетмейстер, тәлімгер-балетмейстер, педагог-балетмейстер, режиссер, орындаушылар, оның ішінде хореографиялық топ жетекшілері. Репетиторлық - толыққанды педагогикалық жүйеге негізделгенімен, хореограф қызметінің ең аз дамыған саласы. Хореографиялық өнердің даму тарихы «әдеп мұғалімдері», би мұғалімдері, хореографиялық композиторлар шығармашылығының мазмұнын сақтап қалды. Репетиция процесі әрдайым көрінбейді, бұл автордың идеясын жүзеге асыруға көмектеседі. жұмыс. Шешендік өнер музыка, би, әдебиет арқылы қоғамдық мінез-құлыққа тапсырыс беруші ретінде әрекет ететін белгілі бір қоғамның тарихи дамуының әрбір кезеңіне сәйкес келетін мәнер мен стильді меңгеруді талап етеді.
Репетиция процесі хореографтар мен орындаушыларға көркем шығармалар жасауға, олардың орындауын жақсартуға және хореографиялық мұраны сақтауға көмектеседі. Сахнада шығармашылық жұмыстарын құрастырып, орындауға көмектеседі.