ОРЫС ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТӨЗІМДІЛІГІН ДАМЫТУ

Авторлар

  • С.Х. Амандыкова ЮКУ им. М. Ауэзова Автор
  • А.К. Кожамкулова ЮКУ им. М. Ауэзова Автор

DOI:

https://doi.org/10.54251/2522-4026.2024.4.17

Кілт сөздер:

толеранттылық, этнотолеранттылық, ұстамдылық, төзімділік, сендіру және өзін-өзі сендіру, қоршаған орта, дәстүрлі игілік

Аңдатпа

"Толеранттылық" ұғымы өте кең. Көп жағдайда бұл әртүрлі діни, этникалық, ұлттық және кез-келген басқа көзқарастарға төзімділік, бар айырмашылықтарға қарамастан, барлық адамдардың қадір-қасиетін құрметтеу деп түсініледі. Сонымен қатар, толеранттылық тек шыдамдылық пен шыдамдылық туралы емес. Балалар мен жасөспірімдерді толеранттылық рухында тәрбиелеу, "басқаның" ерекшеліктерін түсіну мәселесі әлі де өзекті.

Мектепте толеранттылықты оқыту қажеттілігі түсінікті. Өйткені, мектеп-баланың белсенді тәуелсіз әлеуметтенуі жүретін алғашқы институт. Мектеп ұжымында құрдастар арасындағы айырмашылықтар туралы түсінік бар. Биліктің пайда болуы, көшбасшылық үшін күрес, әлсіздерге қатысты қатыгездік, этникалық, мәдени, әлеуметтік-экономикалық айырмашылықтар сияқты кез-келген ұжым үшін дәстүрлі қақтығыс жағдайлары ерте балалық шақта этникалық стереотиптердің, басқа мәдениеттің адамдарына қатысты агрессивті мінез-құлықтың дамуына негіз болады. Мұндағы ең бастысы - оқытушылардың кәсібилігі, оқыту әдістемелерін әзірлеу, дидактикалық материалдарды жақсы дайындау, жүйелі тәсіл.

 

Автор өмірбаяндары

  • С.Х. Амандыкова, ЮКУ им. М. Ауэзова

    К.ф.н., ст.преподаватель ЮКУ им.М.Ауэзова, Шымкент, Казахстан 

  • А.К. Кожамкулова , ЮКУ им. М. Ауэзова

    Магистрант, ЮКУ им.М.Ауэзова, Шымкент, Казахстан

Жүктеулер

Жарияланды

2024-06-18

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық және Гуманитарлық Ғылымдар