КОУЧИНГ ИНТЕГРАТИВТІ ТЕХНОЛОГИЯ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ: ФИНЛЯНДИЯ ТӘЖІРИБЕСІНДЕ

Авторлар

  • Н.Н. Джамилова 1Доктор наук, профессор Ташкентского государственного педагогического университета имени Низамий, Ташкент, Узбекистан Автор

DOI:

https://doi.org/10.54251/2522-4026.2025.1.29au

Кілт сөздер:

коучинг, құзыреттілік, тәсілдер, модель, жаттықтырушы, жоба, матрица, микст,технология, сипаттама.

Аңдатпа

Мақалада жоғары білім беруде коучинг технологиясын қолдану моделінің ерекшеліктері қарастырылады, коучинг технологиясы негізделген теориялардың қысқаша сипаттамасы келтірілген, "коучинг", "коучинг" ұғымдарының терминдері мен анықтамалары келтірілген, коучингтің пайда болу тарихы және оның тиімді педагогикалық технология ретінде дамуы сипатталған, жоғары білім берудегі финдік оқыту моделінің сипаттамасы берілген, ерекше жаттықтырушы мен ЖОО оқытушысы арасындағы айырмашылықтар мен ерекшеліктер, зерттеу жұмысы аясында "Мектепке дейінгі білім беру" бағыты бойынша болашақ педагогтарды даярлауға коучингтік практиканы енгізу тәжірибесі Финляндия тәжірибесінің мысалында "балаларды табиғатпен таныстыру әдістемесі" оқу пәнінің мысалында интегративті технологиялар арқылы жобалық оқыту матрицасының құрылымы көрсетілген, ол интегративті технологиялардың кезеңдерін, енгізу жолдарын, микст, жұмыс әдістемесі мен нысандарын, әдістерін егжей-тегжейлі ашады студенттердің кәсіби және жеке қасиеттерін дамытуға бағытталған оқушыларды белсендіру және жеңілдету.

Автор өмірбаяны

  • Н.Н. Джамилова, 1Доктор наук, профессор Ташкентского государственного педагогического университета имени Низамий, Ташкент, Узбекистан

    1Доктор наук, профессор Ташкентского государственного педагогического

    университета  имени Низамий, Ташкент, Узбекистан

Жарияланды

2025-03-13

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық және Гуманитарлық Ғылымдар