ҮЛКЕН МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДА КӨШБАСШЫЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ БОЙЫНША ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЖҰМЫСТЫҢ НӘТИЖЕЛЕРІ
DOI:
https://doi.org/10.54251/2522-4026.2025.1.007auКілт сөздер:
мектепке дейінгі білім беру ұйымы, ерте жас, психологиялық процестер, тәртіп, көшбасшылық, жауапкершілікАңдатпа
Мақалада егде жастағы мектеп жасына дейінгі балаларда көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру бойынша эксперименттік жұмыстың нәтижелері талданады. Егде жастағы мектеп жасына дейінгі балаларда көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру мәселесінің жай-күйін талдау мынаны көрсетті: тәрбиешілер балаларда тәртіпті, көшбасшылық қасиеттерді, жауапкершілікті, орындаушылықты қалыптастыруға жеткілікті көңіл бөлмейді. Бұл жұмысты олар анда-санда жүргізеді, өйткені осы бағыт бойынша бағдарламалық-әдістемелік материал жоқ. Сондай-ақ, 5-7 жастағы балаларда мектепке дейінгі мекемелерде көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру әдістемесі ашылады, онда тәрбиешілермен және ата-аналармен қалыптастырушы эксперимент жүргізілді, ересек мектеп жасына дейінгі балаларда көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру әдістемесі бойынша 3 Әлеуметтік-психологиялық тренинг өткізілді. Қалыптастырушы эксперимент екі кезеңде жүргізілді. Бірінші кезеңде 5 сабақ өткізілді, онда балаларға тәртіп, дербестік, жауапкершілік, орындаушылық, бастамашылық сияқты қасиеттер сіңірілді. Қалыптастырушы эксперименттің екінші кезеңінде балалардың көшбасшылық қасиеттері туралы білімдері кеңейіп, олармен әр түрлі іс-шаралар ұйымдастырылды, сонымен қатар ересектер мен балалардың бірлескен жұмысы ұйымдастырылды.