ХОРЕОГРАФИЯ САБАҚТАРЫНДА БАЛАЛАРДЫҢ ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕСІНЕ ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖАҒДАЙЛАРЫНЫҢ ӘСЕРІ
DOI:
https://doi.org/10.54251/2522-4026.2024.4.49auКілт сөздер:
би, эстетикалық тәрбие, педагогикалық жағдайлар, ұжым, хореография, денсаулық.Аңдатпа
Мақалада би ұжымымен ұйымдастырушылық-көркемдік жұмыстың негізгі элементтері қарастырылған. Хореография мұғалімдері үшін де, студенттері үшін де хореографиялық практиканың этикалық және эстетикалық аспектілерін талдайды, би тәрбиесіндегі дәстүрлі және инновациялық оқыту әдістерін, формалары мен тәсілдерін талдайды. Би өнері тұлғаны эстетикалық тәрбиелеу құралы ретінде үлкен күшке ие. Би сабақтарында балалар сұлулық әлемімен танысады, көркемдік қабілеттерін дамытады. Бимен өзара әрекеттесу балалардың музыканы тыңдау, түсіну және бағалау қабілеттерін дамытады, музыкалық өнерге деген терең сүйіспеншілікті оятады. Бұл дайындық балалардың болашақта талапшыл және білімді музыка тыңдаушылары болуына негіз қалайды. Би саласында баланың өміріне деген қуаныш пен сүйіспеншілік, сондай-ақ оның шығармашылық қиялы мен тапқырлығы көрінеді. Бала пластикалық бейнелерді жасауға мүмкіндік беретін қозғалыс арқылы өз ойын білдіруді үйренеді. Би сабақтары шиеленісті жеңілдету, зейінді арттыру, эмоционалдық реакцияларды жақсарту және жалпы алғанда, баланың өмір сүру реңін және жалпы оның мінез-құлқын арттыру құралы ретінде қызмет етеді