БИОЛОГИЯ САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ПРАКТИКАЛЫҚ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТА ОТЫРЫП, ФОТОСИНТЕЗ ТУРАЛЫ БІЛІМДЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Авторлар

  • Г.Т. Бозшатаева М.Ауезов атындағы ОҚУ Автор

DOI:

https://doi.org/10.54251/2522-4026.2024.4.47au

Кілт сөздер:

биология сабақтары, практикалық дағдылар, фотосинтез, биологиялық эксперимент, оқыту әдістері, хлорофилл

Аңдатпа

Мақалада оқушылардың өмірге қажетті практикалық дағдыларын, соның ішінде зерттеушілік дағдыларын оқу процесінде дамыту мәселелері қарастырылған.  Биология сабақтарында,  фотосинтез туралы білімдердің мысалында, эксперименттерді жүргізу арқылы оқушыларда зерттеу дағдыларын қалыптастырдың  тиімді әдістемесі   ұсынылған. Биология пәні эксперименттік ғылым болғандықтан, зерттеушілік және практикалық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді. Бұл дағдылар тек оқу үдерісіне ғана емес, өмірде қажетті. Биологиядан зертханалық сабақтарды орындау практикалық дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді.  Биология пәнінің мазмұнында маңызды орын алатын фотосинтез үдерісі туралы білімдерді эксперименталды түрде меңгеру әдістемесі қарастырылған. Автотрофты қоректенудің механизмдерін хлорофиллдің спирттік сығындысын алу, фотохимиялық реакциялардың өнімдері, хлорофилдің оптикалық және химиялық қасиеттерін зертханалық жұмыс барысында меңгере отырып, оқушыларда практикалық дағдылар қалыптасады.

Автор өмірбаяны

  • Г.Т. Бозшатаева, М.Ауезов атындағы ОҚУ

     б.ғ.к., доцент, М.Әуезов атындағы ОҚУ, Шымкент, Қазақстан

Жүктеулер

Жарияланды

2024-12-17

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық және Гуманитарлық Ғылымдар