СОКРАТТЫҚ СЕМИНАР АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ КӘСІБИ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫН ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ

Авторлар

  • J.S. Nuratdinova Nukus State Pedagogical Institute named after Ajiniyaz, Автор

DOI:

https://doi.org/10.54251/2522-4026.2025.2.29au

Кілт сөздер:

Қарым-қатынас, білім беру, сократтық, семинар, интерактивті, оқыту, сыни, ойлау, қарым-қатынас, қатысу

Аңдатпа

Ауыл шаруашылығы саласында табысқа жету үшін тиімді кәсіби коммуникация маңызды рөл атқарады, алайда бұл дағдыны дәстүрлі оқу жүйесінде дамыту әлі де қиындық туғызады. Бұл зерттеуде ауыл шаруашылығы студенттерінің коммуникациялық қабілеттерін жетілдіру үшін Сократтық семинарды интерактивті оқыту әдісі ретінде қолдану қарастырылады. Қарақалпақстан ауыл шаруашылығы және агротехнология институтында жүргізілген зерттеу сауалнамалар, сұхбаттар және аудиториялық бақылау сияқты аралас әдістерді қолданды. Нәтижелер студенттердің өз ойын анық жеткізу, сыни ойлау және кәсіби пікірталастарға қатысу қабілеттерінің едәуір артқанын көрсетті. Студенттер тұрақты ауыл шаруашылығы мен агробизнес сияқты күрделі мәселелерді талқылауда сенімділіктің артқанын атап өтті. Бұл қорытындылар техникалық білім мен коммуникациялық дағдылар арасындағы алшақтықты жою үшін зерттеуге негізделген оқыту әдістерін ауыл шаруашылығы білімінде қолданудың маңыздылығын көрсетеді. Сократтық семинардың тиімділігін дәлелдей отырып, бұл зерттеу интерактивті педагогиканың студенттерді қарқынды дамып келе жатқан ауыл шаруашылығы саласының коммуникациялық талаптарына дайындаудағы әлеуетін айқындайды.

Автор өмірбаяны

  • J.S. Nuratdinova, Nukus State Pedagogical Institute named after Ajiniyaz,

    PhD student, Nukus State Pedagogical Institute named after Ajiniyaz, Nukus, Uzbekistan

Жүктеулер

Жарияланды

2025-05-02

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық және Гуманитарлық Ғылымдар