СЫНЫПТАН ТЫС ЖҰМЫСТАР ЖӘНЕ ОНЫҢ ОҚУ ПРОЦЕСІНДЕГІ ОРНЫ

Авторлар

  • Р.А. Абилдаева Автор
  • А. Дайрабаева Автор
  • Е. Амирбекова Автор

DOI:

https://doi.org/10.54251/2522-4026.2024.3.001au

Кілт сөздер:

Specialized training, differentiation, functional, profile, cooperation, communicative development, elementary literacy

Аңдатпа

Сыныптан тыс жұмыстар - бұл бір жағынан ажырамас қасиеттері мен жұмыс істеу заңдылықтары бар, екінші жағынан орта білім беру жүйесінің ажырамас бөлігі болып табылатын педагогикалық жүйе. Осы себептерге байланысты сабақтан тыс жұмыстардың өзара байланысы мәселесі білім беру процесінің тұтастығының негізгі педагогикалық проблемасының ерекше жағдайы болып табылады.

Сыныптан тыс жұмыстардың сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстармен көптеген ұқсастықтары бар. Бұл оның міндеттеріне, мазмұнына, жұмыс істеу схемаларына, ұйымдастыру әдістеріне, әдістемелеріне, нәтижелерді бағалау критерийлеріне қатысты. Сыныптан тыс іс-шаралардың ең маңызды ерекшеліктері-сабақтар міндетті бағдарлама мен кестеге қосымша сабақтан тыс уақытта, оқу жоспарының қатаң уақыт шеңберімен шектелмей өткізіледі. Бұл ерекшеліктер қосымша білімге тән.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-09-28

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық және Гуманитарлық Ғылымдар