ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТІЛДІК БЕЛГІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАГЫ ҚОСТІЛДІМДІЛІМНІҢ РӨЛІ.

Авторлар

  • Нагима Есимханова ЮКУ имени М. Ауэзова Автор
  • Сандугаш Мамекова ЮКУ имени Ауэзова Автор
  • Гульжан Мамбетова ЮКУ имени М. Ауэзова Автор
  • Галия Жапишева ЮКУ имени М. Ауэзова Автор
  • Меиркуль Байдабекова ЮКУ имени М. Ауэзова Автор

DOI:

https://doi.org/10.54251/2522-4026.2025.2.12au

Кілт сөздер:

қостілділік, тілдік бірегейлік, әлеуметтік интеграция, интерактивті әдістер, мәдени мұра

Аңдатпа

Зерттеу Қазақстандағы мектеп оқушыларының тілдік тұлғасын қалыптастырудағы қазақ-орыс қостілділігінің рөліне арналған. Студенттер мен оқытушылармен сұхбат, білім беру бағдарламалары мен студенттер мәтіндерін талдауды қамтитын сапалы талдау негізінде қазақ және орыс тілдерінің ұлттық және әлеуметтік бірегейлікке әсері зерттелді. Қазақ тілі отбасылық дәстүрлермен және фольклормен байланыстыру арқылы мәдени бірегейлікті нығайта түсетіні, ал орыс тілі әлеуметтік ұтқырлық пен бұқаралық ақпарат құралдарына қолжетімділік құралы ретінде қабылданатыны анықталды. Анықталған қиындықтарға мектептердегі тілдерге біркелкі көңіл бөлу және интерактивті әдістердің жетіспеушілігі жатады. Үйлесімді қос тілді білім беру үшін геймификацияны, кіріктірілген оқытуды және мәдени-бағдарланған сабақтарды жүзеге асыру бойынша ұсыныстар ұсынылады. Нәтижелер ұлттық мұраны және мектеп оқушыларының жаһандық интеграциясын қолдау үшін тілді оқытуға теңгерімді көзқарас қажеттігін көрсетеді

Автор өмірбаяндары

  • Нагима Есимханова, ЮКУ имени М. Ауэзова

    кандидат педагогических наук, доцент кафедры "Практический русский язык для технических специальностей"

  • Гульжан Мамбетова, ЮКУ имени М. Ауэзова

    магистр, старший преподаватель кафедры "Иностранный язык для технических специальностей"

  • Галия Жапишева, ЮКУ имени М. Ауэзова

    магистр, старший преподаватель кафедры "Архитектура"

  • Меиркуль Байдабекова, ЮКУ имени М. Ауэзова

    магистр, старший преподаватель кафедры "Иностранный язык для технических специальностей"

Жүктеулер

Жарияланды

2025-05-02

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық және Гуманитарлық Ғылымдар