МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕЛЕУДЕГІ ОТБАСЫНЫҢ РӨЛІ
DOI:
https://doi.org/10.54251/2522-4026.2025.1.01auКілт сөздер:
мектепке дейінгі тәрбие, балалар, тәрбие, рухани-адамгершілік тәрбие, тәрбие әдістеріАңдатпа
Бұл мақалада біз отбасы мектеп жасына дейінгі балалардың ұлттық тәрбиесіне қалай ықпал ететінін, қандай әдістер мен тәсілдер қолданылатынын және бұл процеске қандай факторлар әсер ететінін егжей-тегжейлі қарастырамыз. Мақала мектеп жасына дейінгі балаларды ұлттық тәрбиелеудегі отбасының рөлін зерттеуге арналған. Мақалада отбасылық дәстүрлердің, әдет-ғұрыптар мен мәдени құндылықтардың балаларда ұлттық бірегейлік, патриотизм және өз халқының дәстүрлерін құрметтеу сезімін қалыптастыруға әсері қарастырылады. Балалардың толыққанды дамуы, оларда жоғары моральдық және этикалық стандарттарды тәрбиелеу үшін отбасының білім беру мекемелерімен өзара әрекеттесуінің маңыздылығы атап өтіледі. Автор тілді, фольклорды, әдет-ғұрыпты және қолөнерді жеткізу сияқты отбасылық тәрбиенің негізгі аспектілерін талдайды, сонымен қатар ата-аналардың алғашқы мұғалімдер ретіндегі рөліне назар аударады. Мақалада мәдени мұраны сақтауға және дамытуға бағытталған ұлттық тәрбие контекстінде отбасылық және мектепке дейінгі мекемелердің жұмысын жақсарту бойынша ұсыныстар берілген.