ҚОС ТІЛДІ БІЛІМ БЕРУ ЖӘНЕ ДАМУ ОРТАСЫН ЖОБАЛАУ
DOI:
https://doi.org/10.54251/2522-4026.2024.4.23auКілт сөздер:
оқыту функциясы, әлеуметтік-мәдени функция, тәрбиелік функция, танымдық функция, дамытушылық мазмұн, диалогтік қарым-қатынасАңдатпа
Мақалада баланың дамуындағы қоршаған ортаның маңыздылығына баса назар аудара отырып, мектепке дейінгі тәрбиенің теориялық негіздері қарастырылады. Онда білім беруді дамыту ортасының оқыту, әлеуметтік-мәдени, тәрбиелік, танымдық, мотивациялық және коммуникативті сияқты функциялары көрсетілген. Тілдік және танымдық қабілеттерді тәрбиелеудегі екі тілді білім беру ортасының рөлі төрт принциппен қатар көрсетілген: табиғи сәйкестік, мәдени сәйкестік, мотивациялық қолдау және диалогтық қарым-қатынас. Принциптер жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беруді, мәдени құндылықтарды интеграциялауды, мотивация арқылы өзара әрекеттесуді және диалогтық өзара әрекеттесуді атап көрсетеді. Қорытындыда әдістемелік, пәндік-кеңістіктік, әлеуметтік-мәдени және белсенділік компоненттеріне назар аудара отырып, шығармашылыққа, танымдық белсенділікке және өзін-өзі көрсетуге қолайлы ортаның қажеттілігі баса айтылған.