ОРЫС ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІН ИНТЕГРАЦИЯЛАНҒАН ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
DOI:
https://doi.org/10.54251/2522-4026.2024.4.18Кілт сөздер:
интеграцияланған тәсіл, қалыптастыру, интеллектуалды тұлға, оқыту, тәрбиелеу, білім алушылар.Аңдатпа
Бұл мақалада орыс тілі мен әдебиетін интеграцияланған оқытудың өзекті мәселелері қарастырылады. Мақала авторлары интеграцияланған сабақтардың жіктелуін, олардың құрылымын, белгілерін, формаларын береді, сонымен қатар орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында пәнаралық интеграция технологиясының мысалдарын келтіреді. Әр түрлі пәндерден білімді интеграциялау интеграцияланған сабақ арқылы жүзеге асырылады. Интеграцияланған сабақ жүйесі интеграцияланған оқытудың негізі болып табылады. Әрине, бүгінгі таңда пәнаралық интеграцияланған сабақтар әлі жүйелі емес, тұрақты негізде жүргізілмейді, көп жағдайда мұғалімдердің әртүрлі пәндер бойынша жеке бастамасы болып табылады. Интеграцияланған сабақтар қоршаған шындыққа тұтас көзқарасты қалыптастыруға ықпал етеді, өмірдің әртүрлі құбылыстары мен процестерінің өзара байланысын қабылдауға мүмкіндік береді. Интеграцияланған сабақ-бұл арнайы ұйымдастырылған сабақ, оның мақсатына әр түрлі пәндерден алынған білімді біріктіру арқылы ғана қол жеткізуге болады, кез-келген шекаралық проблеманы қарастыруға және шешуге бағытталған, оқушылардың зерттелетін мәселені біртұтас, синтезделген қабылдауына қол жеткізуге мүмкіндік береді, әртүрлі ғылымдардың әдістерін үйлесімді үйлестіреді, практикалық бағыты бар. Интеграцияланған сабақ-бұл өз құрылымы бар кез-келген сабақ, егер оны өткізу үшін басқа ғылымдардың, басқа оқу пәндерінің әдістерімен зерттелетін материалды талдаудың білімі, дағдылары мен нәтижелері тартылса.