ОНЛАЙН ОҚЫТУ: ПАНДЕМИЯ ЖАҒДАЙЫНДА ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНЫҢ ОҚЫТУШЫЛАРЫН ӨЗГЕРІСТЕРГЕ БЕЙІМДЕУ

Авторлар

  • G. Sadyr G. Sadyr Almaty Management University Автор
  • G. Dusembayeva G. Dusembayeva Almaty Management University Автор
  • G. Karimova G. Karimova Almaty Management University Автор
  • N. Nugumanov N. Nugumanov Almaty Management University Автор

DOI:

https://doi.org/10.54251/2522-4026.2024.4.10

Кілт сөздер:

жоғары білім, онлайн оқыту, COVID-19 пандемиясы, мұғалім, студент, оқу процесі

Аңдатпа

Мақалада COVID-19 пандемиясы жағдайында университет оқытушыларының онлайн оқытуға бейімделуі бойынша зерттеу нәтижелері қарастырылады. COVID-19 пандемиясымен байланысты онлайн оқыту форматына шұғыл көшу жоғары оқу орындары қызметінің барлық аспектілеріне ғана емес, сонымен қоса оқытушылардың оқу-әдістемелік үрдісіне де елеулі өзгерістер енгізді. Зерттеу нәтижелері жоғары оқу орындары оқытушыларының пандемия кезіндегі дағдарыстық жағдайды қабылдау ерекшеліктерін, сондай-ақ онлайн-форматтағы білім беру қызметін трансформациялаудың нақты жағдайын көрсетті. Университет оқытушылары білім беру процесінің үздіксіздігін және дәстүрлі оқыту форматынан онлайн оқытуға бірқалыпты көшуді қамтамасыз етуде маңызды рөл атқарды. Жоғары оқу орындарының оқытушылары пандемия кезінде психологиялық және физикалық күйзеліске ұшырады. Оқытушылар онлайн технологияларды білім беру процесіне интеграция маңыздылығын ескере отырып, оқытудың аралас тәсілін тандайды

Автор өмірбаяндары

  • G. Sadyr G. Sadyr, Almaty Management University

    Candidate of philological sciences. senior language instructor

  • G. Dusembayeva G. Dusembayeva, Almaty Management University

    Candidate of pedagogic sciences, assistant professor

  • G. Karimova G. Karimova, Almaty Management University

    Master, senior language instructor

  • N. Nugumanov N. Nugumanov, Almaty Management University

    senior lecturer

Жүктеулер

Жарияланды

2024-09-03

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық және Гуманитарлық Ғылымдар