ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР НЕГІЗІНДЕ ҮШТІЛДІ БІЛІМ берудің ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ

Авторлар

  • В.Ю. Морозова Морозова ЮКУ им. М. Ауэзова Автор

DOI:

https://doi.org/10.54251/2522-4026.2025.3.15au

Кілт сөздер:

инновации, коммуникация, полиязычие, технологии, креативность, реализация, стратегия

Аңдатпа

Бүгінгі таңда халықаралық ынтымақтастықты дұрыс құру мен ұйымдастырудың шұғыл қажеттілігі туындайды, бұл елдің бүкіл білім беру процесін қайта құруды көздейді. Мұндай жаһандық және ауқымды қайта құру Инновациялық технологиялар негізінде өзінің кәсіби құрамдас бөлігін ұйымдастыратын мүлдем жаңа бәсекеге қабілетті мамандар құруға бағытталған. Егер сіз үш тілді мемлекеттің саясатын ұстанатын болсаңыз, онда басты қағидаттардың бірі шет тілі сабақтарында оқытудың инновациялық әдістерін қолдану болады. Мұндай әдістердің негізі коммуникативті тәсіл болып табылады. Бұл тәсілдің негізгі сипаттамасы-шет тілінде қарым-қатынас процесін сауатты құру мүмкіндігі. Мұндай процестің бастысы-оқушының қажетті белсенді білімі, дағдылары мен дағдылары, сонымен бірге ақпаратты ана тілінен шет тіліне аударудың қажеті жоқ.

Автор өмірбаяны

  • В.Ю. Морозова Морозова, ЮКУ им. М. Ауэзова

    магистр, старший преподаватель, ЮКУ им. М. Ауэзова, Шымкент, Казахстан

Жүктеулер

Жарияланды

2025-09-12

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық және Гуманитарлық Ғылымдар