СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗІН-ӨЗІ ДАМЫТУЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
DOI:
https://doi.org/10.54251/2522-4026.2025.1.04auКілт сөздер:
Өзін-өзі дамыту, өзін-өзі жетілдіру, дағдылар, идеялар, білім, даралық пен жеке пікірді қалыптастыруАңдатпа
Мақала қарастырған мәселенің бір жағы объективті шындықтың белгілі бір саласы және осы білімді игеру, ал екінші жағы оларды қалыптастыру және практикалық қолдану процесі ретінде оқушылардың өзін-өзі дамыту мәселесін белгілер, тұжырымдамалар, заңдар мен өзін-өзі дамыту туралы білімдер жиынтығы ретінде зерттеу әдістемесін зерттеуге бағытталған. Педагогика адамның өзін-өзі дамытуын үздіксіз өзін-өзі дамыту, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі дамыту дағдыларын қалыптастыру тұрғысынан білдіреді. Психологиялық ғылым өзін-өзі дамыту мәселесінде ерекше орын алады. Бұл тәсіл кездейсоқ емес. Өзін-өзі дамыту, ең алдымен, өзін-өзі дамыту тақырыбын, оның даралығын және ішкі мәнін білдіреді. Субъект пен оның жеке басының проблемасы, ең алдымен, психологиялық проблема болып табылады. Даралық, тән жеке сипаттамалар мен қасиеттер жиынтығы ретінде, бір адамды екіншісінен ажыратуға мүмкіндік береді. Оқушылардың өзін-өзі дамытуы міндетті түрде олардың өзін-өзі дамытуға арналған педагогикалық нұсқаулықты қамтиды. Стандартты әдістерді қолданатын және әдетте орташа оқушыға арналған дәстүрлі білім беру және білім беру жүйесі оқушының жеке ерекшеліктеріне дұрыс назар аударуға мүмкіндік бермейді.